Пильники привідного валу та важливість їх заміни

Пильник на піввісь: ознаки несправності та вартість заміни

Пильники півосі – без них шарніри рівних кутових швидкостей наших автомобілів були б незахищеними та вразливими до пошкоджень. Вони захищають від проникнення пилу, бруду та вологи до шарнірного з’єднання півосі (ШРУСу). З цієї причини їх часто називають пильниками ШРУСа. Візуально вони нагадують сильфони і зазвичай виготовляються з пластику або гуми. Оскільки вони зазнають постійного руху та частих коливань температури, цілком можливо, що в якийсь момент ви зіткнетеся з пошкодженням цих компонентів. Вони також зношуються, оскільки гума та пластик з часом стають пористими та схильними до тріщин. Щоб швидко визначити потенційні пошкодження та запобігти більш серйозним пошкодженням, у цій статті ми хочемо розглянути симптоми пошкодженого пильника, а також висвітлити витрати, які можуть виникнути, якщо несправну деталь своєчасно не замінити.

Знаючи про важливу захисну функцію, яку виконує пильник ШРУСа для автомобіля , кожному водієві повинно бути зрозуміло, що його пошкодження слід швидко усунути та уникати тривалого використання з пошкодженнями, оскільки це єдиний спосіб уникнути непрямого пошкодження іншого важливого та дороговартісного компонента такого як привідний вал.

Симптоми пошкодження пильника півосі

Які ознаки пошкодження і на що слід звернути увагу, або які шуми можуть свідчити про те, що щось не так? Ось список найпоширеніших симптомів:

  • Помітні тріщини на зовнішній стороні манжети
  • Помітний стукіт в кермі автомобіля , коли дорога пряма
  • Вібрація або деренчання при русі з повернутим кермом
  • Витік мастила з втулки (сліди мастила збираються на колісній арці і часто помітні)
  • Скрип або тріск під час руху, особливо на поворотах

Щоб уникнути подальшої втрати мастила, припиніть поїздку на великі відстані при перших ознаках витоку мастила. Тільки так можна запобігти більшим пошкодженням і швидшому зносу шарнірного з’єднання через бруд або вологу. Ще один ризик, який не можна недооцінювати, полягає в тому, що мастило, що витікає, може потрапити на гальмівний диск і таким чином обмежити ефект гальмування.

Якщо зазначені вище ознаки ігнорувати надто довго, можна очікувати пошкодження привідного валу та його з’єднань. Ремонт або заміна привідного валу та шарніра привідного валу коштує значно дорожче, ніж заміна несправного пильника осі.

Скільки коштує заміна пильника?


Хороша новина полягає в тому, що заміна пошкодженного пильника осі відносно недорога. Залежно від положення пильника та моделі автомобіля, ви повинні очікувати витрати від 200 до 600 ₴ за ціну самої запчастини. Решта витрат складається з погодинної ставки, яку нараховує майстерня за роботу по заміні. До речі, ремонт зазвичай не рекомендується, оскільки заміна зазвичай обходиться дешевше. Багато автосервісів також пропонують доступну фіксовану ціну за зміну.

Якщо ви бажаєте самостійно замінити пошкоджені пильники, вам знадобиться певний досвід і потрібні інструменти, а також підйомна платформа або яма. Звичайно, ви повинні вирішити для себе, чи варті фактичні зусилля, порівнюючи їх із витратами на зміну в майстерні.