Пружина підвіски EIBACH R10514
1 475 грн.
сьогодні
|
- Виробник
- EIBACH (Німеччина)
- Каталоговий номер
- R10514
- Сторона встановлення
- Задній міст
- Діаметр дроту [мм]
- 14.5
- Довжина [мм]
- 296
- Посилене обладнання
- Перевірити номер ориг. запчастини
- Замінюється тільки попарно
- Форма пружини
- гвинтова пружина
Застосовність
- EIBACH R10514 підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: A6
- - Volkswagen: Passat
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Пружини
Про виробника EIBACH
EIBACH — німецький виробник автозапчастин, який спеціалізується на високоякісних деталях підвіски. Їхня продукція розроблена для широкого діапазону транспортних засобів, від розкішних автомобілів до потужних автомобілів і позашляховиків 4x4. Вони пропонують різноманітні компоненти підвіски, включно з амортизаторами, пружинами та поперечними балками. Також виробляють низку кріплень двигуна, важелів управління та інших компонентів шасі.
Деталі EIBACH вважаються одними з найякісніших і надійних деталей, розроблених на ринку. Вони використовуються професійними гоночними командами, автомобілебудівниками та автомобільними ентузіастами в усьому світі. Їхні частини також перевіряються та схвалюються великими автовиробниками, перш ніж вони будуть доступні для публічного продажу.
Заводи EIBACH розташовані в Європі, США, Мексиці та Китаї. Їх запчастини доступні майже для всіх основних марок і моделей автомобілів. Ціни на деталі EIBACH, як правило, можна порівняти з іншими високоякісними виробниками деталей підвіски, але вони, як правило, вважаються якіснішими та надійнішими, ніж у конкурентів.
Аналоги "R10514 EIBACH":
- Артикул:
- R10455
- EIBACH
- Німеччина
Ходова частина: для автомобілів без спортивної ходової частини
Діаметр дроту [мм]: 13.5
Довжина [мм]: 302
Замінюється тільки попарно:
Перевірити номер ориг. запчастини:
Форма пружини: гвинтова пружина
- Артикул:
- ZCA6520G
- ASHIKA
- Італія
Довжина [мм]: 305
Зовнішній діаметр [мм]: 124
Товщина [мм]: 13.5
- Артикул:
- 65032
- Kilen
- Швеція
Форма пружини: гвинтова пружина
Ходова частина: для автомобілів без спортивної ходової частини