Комплект гальмівних колодок (дискових) ICER 181109
584 грн.
сьогодні
|
- Виробник
- ICER (Іспанія)
- Каталоговий номер
- 181109
- Тип гальма
- Дисковий механізм
- Довжина [мм]
- 63.6
- Висота [мм]
- 57.1
- Товщина [мм]
- 17
- Якість
- 944
- Вага [кг]
- 0.760
- Виконання мосту
- Rear
- Номер технічної інформації
- 181109
- Гальмівна система
- Ate - Teves
- Перевірочне значення
- E9 90R-01110/320
- Ширина (мм)
- 63.6
- EAN
- 8424073017741
Застосовність
- ICER 181109 підходить до марок/моделей авто :
- - Peugeot: 406, 607
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Про виробника ICER
Відома з 1961 року компанія ICER BRAKES SA, яка виробляє гальмівні та фрикційні матеріали.
Діяльність компанії не обмежується виробництвом гальмівних колодок для легкових автомобілів. Фрикційні матеріали, що виробляються для розвантажувальних автомобілів, вантажівок, автобусів, позашляховиків, гоночних автомобілів, а також для гальмівних систем залізниць.
Останнім часом ICER BRAKES SA постійно розширює асортимент гальмівних колодок, що поставляються на автомобільні ринки.
В даний час гальмівні колодки ICER випускаються більш ніж на 90% нових моделей автомобілів.
Усі нові гальмівні колодки ICER виготовляються з використанням багатошарової технології ICER (IMT), відповідно до європейських стандартів і відповідають оригінальній якості.
Аналоги "181109 ICER":
- Артикул:
- 025 241 3517
- MEYLE
- Німеччина
Ширина (мм): 86
Висота [мм]: 56.8
Товщина [мм]: 17.8
Датчик зносу: без датчика зносу
Гальмівна система: TRW
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з притискною пластиною
- Артикул:
- 22-0602-0
- Metelli
- Італія
Ширина (мм): 86.2
Висота [мм]: 57
Товщина [мм]: 18
Датчик зносу: не підготовлено для датчика зношування
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Коливання: без амортизатора коливань
Виконує норми ЄЕК: Approved
Товщина 1 [мм]: 18
- Артикул:
- 181702-701
- ICER
- Іспанія
Довжина [мм]: 122.7
Висота [мм]: 46.7
Товщина [мм]: 17.6
Якість: 300
Вага [кг]: 1.160
Виконання мосту: Front
Номер технічної інформації: 181702-701
Гальмівна система: Bosch
Перевірочне значення: E9 90R-01111/1363
Ширина (мм): 122.7
- Артикул:
- 181658-703
- ICER
- Іспанія
Довжина [мм]: 85.9
Висота [мм]: 56.7
Товщина [мм]: 17.8
Якість: 944
Вага [кг]: 1.039
Виконання мосту: Rear
Номер технічної інформації: 181658-703
Гальмівна система: Trw
Перевірочне значення: E9 90R-01110/970
Ширина (мм): 85.9
- Артикул:
- 180697-700
- ICER
- Іспанія
Довжина [мм]: 87.1
Висота [мм]: 52.9
Товщина [мм]: 17.2
Якість: 944
Вага [кг]: 0.949
Виконання мосту: Rear
Номер технічної інформації: 180697-700
Гальмівна система: Lucas - Girling
Перевірочне значення: E1 90R-01033/142
Ширина (мм): 87
- Артикул:
- LP1892
- Delphi
- Великобританія
Довжина [мм]: 86.2
Висота [мм]: 57
Гальмівна система: Lucas
WVA номер: 24135
Довжина 2 [мм]: 86
Висота 2 [мм]: 57
Товщина 1 [мм]: 18
Товщина 2 [мм]: 18
- Артикул:
- 0 986 494 095
- BOSCH
- Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами, з притискною пластиною
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 1987474435
Товщина [мм]: 18
Ширина (мм): 86.3
Висота [мм]: 57
Ширина 1 [мм]: 86.2
Товщина 1 [мм]: 17.8
WVA номер: 24135
Висота 1 [мм]: 67.6
Матеріал: Low-Metallic
Перевірочне значення: ECE-R90
- Артикул:
- 0 986 494 055
- BOSCH
- Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з притискною пластиною
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 1987474223
Товщина [мм]: 16.4
Ширина (мм): 63.8
Висота [мм]: 57.4
Гальмівна система: ATE
Ширина 1 [мм]: 63.8
Товщина 1 [мм]: 17
Висота 1 [мм]: 57.6
WVA номер: 21278
Матеріал: Low-Metallic
Перевірочне значення: ECE-R90
- Артикул:
- 71742
- ASAM
- Румунія
Обмеження виробника: ATE
Датчик зносу: вкл. датчик зносу
Висота [мм]: 57.55
Довжина [мм]: 63.8
Товщина [мм]: 17
- Артикул:
- 71727
- ASAM
- Румунія
Обмеження виробника: TRW
Датчик зносу: вкл. датчик зносу
Висота [мм]: 52.9
Довжина [мм]: 87
Товщина [мм]: 17
Кількість датчиків зношування [на осі]: 1
- Артикул:
- 24135.180.1
- ZIMMERMANN
- Німеччина
Ширина (мм): 86.2
Висота [мм]: 57
Товщина [мм]: 18
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED