Помпа гiдропiдсилювача JP GROUP 1145101600
3 250 грн.
сьогодні
|
- Виробник
- JP GROUP (Данія)
- Каталоговий номер
- 1145101600
- Вид експлуатації
- гідравлічний
- Тиск [бар]
- 120
- Обмеження виробника
- ZF
- EAN
- 5710412174408
Застосовність
- JP GROUP 1145101600 підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: A4, A6
- - Skoda: Superb
- - Volkswagen: Passat
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Насос гідропідсилювача
Про виробника JP GROUP
JP GROUP – це данська компанія, яка народилася завдяки справжньому захопленню та відданості автомобільній промисловості. Завдяки такому підходу JP GROUP виробила не тільки високі стандарти обслуговування клієнтів, а й ефективність та результативність роботи компанії. Сьогодні це один з найбільших виробників автозапчастин на ринку.
Компанія була заснована в Данії у місті Хьюлмагервей в 1975 році. Засновником був ентузіаст автомобільної промисловості, водій автобуса Йоганнес Педерсен. Кожну вільну хвилину він присвячував виготовленню гумових елементів для автомобілів в результаті чого отримав колосальний досвід і знання. Педерсен наполегливою працею та послідовністю самостійно зібрав кошти для придбання машин та обладнання, що дозволило йому розпочати масове виробництво своїх деталей.
Каталог JPG представляє дуже солідну та різноманітну пропозицію. Деталі довговічні, міцні, стійкі та безпечні. JP GROUP виробляє елементи, які використовуються при першому складанні автомобілів у масовому виробництві та автозапчастини, які виходять на незалежний ринок. Вони виготовлені відповідно до специфікацій розроблених для оригінальних деталей, що гарантує їх надзвичайно високу якість.
JP GROUP відома своїми компонентами підвіски, амортизаторами, деталями гальмівної системи, підшипниками, повними системами зчеплення та багатьма іншими компонентами. Проте спеціалісти відповідальні за розвиток компанії, постійно працюють над розширенням пропозиції, яка систематично зростає.
Продукція, що випускається з заводів JP GROUP має подовжений термін служби порівняно з продукцією конкурентів. Вони більш міцні і стійкі. У виробництві використовуються інноваційні рішення для забезпечення кращої якості виконання. Компанія постійно шукає нові та кращі рішення, що підтверджує її позицію.
Аналоги "1145101600 JP GROUP":
- Артикул:
- 114 631 0007
- MEYLE
- Німеччина
Матеріал: алюміній
Робочий тиск [бар]: 110
Обмеження виробника: ZF
Нова деталь без застави:
- Артикул:
- 1146310006
- MEYLE
- Німеччина
Матеріал: алюміній
Робочий тиск [бар]: 120
Нова деталь без застави:
- Артикул:
- K S00 000 537
- BOSCH
- Німеччина
Робочий тиск [бар]: 110
фаска 2 [мм]: 50
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці
Види насосів: лопасний насос
Тиск [бар]: 110
- Артикул:
- K S00 000 510
- BOSCH
- Німеччина
Робочий тиск [бар]: 110
фаска 2 [мм]: 50
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці
Види насосів: лопасний насос
Тиск [бар]: 110
- Артикул:
- VW001
- MSG
- Україна
- Артикул:
- 110046310
- AUTOMEGA
- Німеччина
Види насосів: лопасний насос
Нова деталь:
Повернення старої деталі не обов'язково:
Для виробника кермового механізму: ZF
Вид експлуатації: гідравлічний
- Артикул:
- PP014
- KAMOKA
- Польща
Форма адаптера: трикутний
Відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
Розмір різьби з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням
Тиск [бар]: 110
Враховувати технічні дані:
- Артикул:
- PP017
- KAMOKA
- Польща
Тиск [бар]: 120
Враховувати технічні дані:
Вид експлуатації: гідравлічний
Форма адаптера: трикутний
Кількість отворів кріплення на адаптері: 3
Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
Розмір різьби з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
Відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
Відстань між отворами кріплення [мм]: 80
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням
- Артикул:
- AU8006KIT
- MSG
- Україна
- Артикул:
- 14001004
- ABAKUS
- Польща
- Артикул:
- PSP0105
- BGA
- Великобританія
∅ фланця [мм]: 30
Розмір різьби: 3 x M8
Вигин труби [°]: -30
⌀ труби [мм]: 16
Тиск [бар]: 115
Ремінний шків: без ременного шківа