Тяга/стійка стабілізатора SKF VKDS 448008
267 грн.
сьогодні
|
- Виробник
- SKF (Швеція)
- Каталоговий номер
- VKDS 448008
- Стійка
- Сполучна штанга
- Парні номери артикулів
- VKDS 448008
- Довжина [мм]
- 200
- ∅ отвору [мм]
- 8
- Матеріал
- полімерний матеріал
- Розмір різьби 1
- M10 x 1.5
Застосовність
- SKF VKDS 448008 підходить до марок/моделей авто:
- - Mercedes: A124, A207, A238, C124, C207, C238, CLK-Class, R129, R170, R171, S202, S210, W124, W202, W210
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Стійки стабілізатора
Про виробника SKF
SKF – це шведська компанія, яка вже більше ста років спеціалізується на виробництві автомобільних деталей, переважно підшипників. Завдяки цій спеціалізації SKF досягла майстерного рівня у виробництві, ставши головним дистриб'ютором підшипників у світі. SKF це світовий лідер, який постійно підвищує свої стандарти, щоб відповідати очікуванням клієнтів.
Компанія була заснована в 1907 році в Швеції Свеном Вінгквістом, винахідником кулькового підшипника. Спочатку він називався Svenska Kullagerfabriken, але в 1909 році його скоротили до SKF. З самого початку своєї діяльності компанія зосередилася на виробництві підшипників для автомобілів, що дозволило їй спрямовано розвиватися і вийти на позицію беззаперечного лідера в цій галузі.
Каталог SKF включає широкий асортимент продукції - від підшипників кочення, корпусів підшипників, мастил для підшипників, водяних насосів, до зубчастих ременів. Кожна автомобільна деталь SKF виготовлена з матеріалів найвищої якості та проходить суворі випробування якості. Завдяки цьому SKF як виробник автомобільних деталей, гарантує, що кожен виріб, який виходить з виробничої лінії відповідає найвищим стандартам.
Сьогодні SKF представлена в 28 країнах світу, на 110 заводах працює понад 45 000 висококваліфікованих співробітників. Постійний розвиток, використання досвіду та постійне підвищення очікувань до себе є запорукою глобального успіху компанії.
Автозапчастини марки SKF є першим вибором багатьох виробників автомобілів, що підтверджує їх надійну якість. Компанія дбає про те, щоб продукція, яку вона постачає, постійно користувалася хорошою репутацією та цінувалася користувачами в усьому світі.