Привідний вал SNR NTN DK66.018
Застосовність
- SNR NTN DK66.018 підходить до марок/моделей авто:
- - Citroen: C5, Jumpy
- - Fiat: Scudo
- - Peugeot: 407, Expert
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія Напіввісь
- - Зчеплення та трансмісія ШРУС
Про виробника SNR NTN
SNR – компанія, яка здобула всесвітню популярність як виробник автомобільних підшипників. Зараз входить до групи NTN-SNR, європейського представництва японської корпорації NTN. SNR виробляє близько 30% загального виробництва підшипників у Європі, утворюючи ключовий елемент у каталозі NTN SNR.
Витоки бренду SNR сягають 1916 року, коли в Аннесі, Франція, ковалем зі Швейцарії Жаком Шмідтом був заснований підшипниковий завод. Спочатку продукція компанії була відома як СРО. Лише в 1946 році, коли компанію придбала французька група Renault, деталі стали випускатися під брендом SNR (Société Nouvelle de Roulements).
Сьогодні виробничі центри компанії розташовані по всьому світу: у Франції, Німеччині, Бразилії, Румунії, Китаї, США, Італії та Японії. З 2008 року входить до складу групи NTN-SNR, є найбільшим європейським постачальником оригінальних підшипників для виробничих ліній автомобільних компаній. Компанія також виробляє запчастини для ринку післяпродажного обслуговування як відомий виробник автомобільних запчастин NTN SNR.
Пропозиція підшипників SNR включає різні серії, від однорядних підшипників, які вважаються підшипниками нульового покоління, до технологічно просунутих підшипників серій HUB-I, HUB-II, HUB-III і HUB-IV. Останні, наприклад, відрізняються від попередніх серій тим, що мають кріплення CVUJ, вони легші, компактніші та мають більш міцну конструкцію.
Всі вони проходять спеціальну термічну та хімічну обробку, що підвищує їх стійкість до абразивних частинок, впливу мастила та пікових навантажень.
Пропозиція SNR також включає зчеплення, двигун, генератор, підшипники стартера та аксесуари для валів приводних пасів.
Повний асортимент продукції цієї компанії доступний в каталозі NTN SNR, що дозволяє клієнтам точно вибрати компоненти, які найкраще відповідають їхнім потребам.
Аналоги "DK66.018 SNR NTN":
- Артикул:
- 15-1636
- Metelli
- Італія
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 39
Діаметр прокладки [мм]: 58.4
Зовнішній діаметр [мм]: 95
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Матеріал: гума
Розмір різьби: M24 x 1.5
- Артикул:
- 302015100069
- MAGNETI MARELLI
- Італія
- Артикул:
- 810098
- GSP
- Китай
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 39
Діаметр прокладки [мм]: 58.6
Довжина [мм]: 156
Специфікація: Groove Type
Розмір різьби: M24x1.5
- Артикул:
- 810051
- GSP
- Китай
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 39
Діаметр прокладки [мм]: 58.6
Довжина [мм]: 157
Специфікація: Groove Type
Розмір різьби: M24x1.5
Сторона встановлення: передній міст праворуч
Вид коробки передач: 6-ступінчаста коробка передач. автоматичний привід
- Артикул:
- 245133
- GSP
- Китай
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 37
Діаметр прокладки [мм]: 58.6
- Артикул:
- 771 0603 30
- FAG
- Німеччина
- Артикул:
- 771 0099 30
- FAG
- Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 39
Діаметр прокладки [мм]: 58.5
Зовнішній діаметр [мм]: 100.3
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- FT25094K
- FAST
- Італія
Довжина [мм]: 156
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 39
Діаметр прокладки [мм]: 58.6
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Сторона встановлення: з боку колеса
- Артикул:
- C120427
- Denckermann
- Польща
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 39
Діаметр прокладки [мм]: 58.5
Специфікація: Groove Type
Довжина [мм]: 156
- Артикул:
- C120216
- Denckermann
- Польща
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 39
Діаметр прокладки [мм]: 58.5
Специфікація: Groove Type
Довжина [мм]: 157